Aplikacje

1. Kompresor (FCompressor).

    Pomoc jest dostępna poprzez wywołanie aplikacji z linii komend bez podawania argumentów, np.: c:\FCompressor.exe.
    Format wywołania:
   
        FCompressor -type -mip infile outfile;

        gdzie:

            type    - {base, normal, hdr}    [kompresja odpowiednio: tekstur podstawowych, normalnych, HDR]
            mip    - {mip, nomip}        [flaga wskazująca czy kompresja tekstury 2D czy piramidy MIP wygenerowanej na podstwie tekstury 2D]
            infile    - input file        [tekstura poddawana kompresji]
            outfile - output file        [skompresowana tekstura]

            UWAGA format dla 'infile' może być:

                - tekstury podstawowe, mapy normalnych - format bitmap (*.bmp) oraz tga (*.tga)
                - tekstury HDR - format Radiance (*.hdr) oraz portable bitmap (*.pbm)

    Przykładowe wywołania:
       
        a) kompresja tekstur podstawowych 2D
            FCompressor -base -nomip c:\lena.bmp c:\lena.htc

        b) kompresja map normalnych (piramida MIP)
            FCompressor -normal -mip c:\one_tile.tga c:\one_tile_mip.htc

        c) kompresja tekstur HDR (piramida MIP)
            FCompressor -hdr -mip c:\memorial.hdr c:\memorial_mip.htc

    Program.

2. Dekompresor (FDecompressor).

    Pomoc jest dostępna poprzez wywołanie aplikacji z linii komend bez podawania argumentów, np.: c:\FCompressor.exe.
    Format wywołania podobny do FCompressor, z tą różnicą, że:

        infile    - skompresowana tekstura.
        outfile    - zdekompresowana tekstura.

    UWAGA format dla 'outfile' może być:
        - tekstury podstawowe, mapy normalnych - format bitmap (*.bmp)
        - tekstury HDR - format portable bitmap (*.pbm)

    Program.

3. Przykładowa aplikacja przedstawiająca hierarchiczną dekompresję tekstur na układy GPU (Texture).    
    (Uwaga aplikacja ta wymaga karty graficznej wspierającej DirectX 10, źródło: http://msdn2.microsoft.com/en-us/directx/aa937788.aspx)

    Program.